keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Viikko 27 kevyttä settiä

Nyt tuli oikeasti kevyt viikko ja ihan tarkoituksella (ei suurempia vammoja yms. pientä ranteen puutumista huomioonottamatta). Ja hyvään saumaan. Kisarumban jälkeen oli pari kevyttä päivää, mutta vasta viikonlopun ekstralevon jälkeen maanantain treeni kulki toivotusti ja olo tuntui vihdoinkin palautuneelta. Viikko menee näköjään vanhalla ;)

Tällaiselta se näyttää kirjoitettuna:

maanantai:
- pyöräily töihin & takaisin 25+30min

tiistai:
- sama kuin ma

keskiviikko:
 - soututreeni kaksikolla, 11km, 65min, sis. lyhyitä vetoja, avasivat mukavasti jalkoja, keskisyke 113, maksimi 160

torstai:
- soututreeni yksiköllä, 11km, 70min, sis. reippaampia vetoja, keskisyke 144, maksimi 180

perjantai
- pyörällä töihin 25min keskisyke 121, maksimi 150 (oli mittari kerrankin päällä myös työmatkalla, tämä on aika vakiosuoritus menomatkalle)
- soututreeni kaksikolla 11km, 65min sis. 1x2000m veto vaihtelevalla teholla, toinen jäi vetämättä kun ranne puutui taas ja oli todella kova  sivutuuli.. keskisyke noin 120, maksimi 169
- pyöräily vajalta kotiin 25min

lauantai:
- lepo, illalla Aitoon kirkkareille fiilisteleen Haloo Helsinkiä (parasta myös treenimusana)

sunnuntai:
- lepo, toipumista urheilurasituksista ja edellisen illan rasituksista. Ohjelmassa oli Tour De Francen katselua + yleisurheilun eliittikisojen katselua= penkkiurheilua monta tuntia

yhteensä: 5h

Ja maanantaina oli tosi hyvä fiilis kiskoa treenejä, joten lauantain rentoutuminen hyvässä seurassa + lepoviikonloppu tehosivat selkeästi! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti