torstai 30. toukokuuta 2013

Treeniviikot 20 & 21

Pari viikkoa ehti taas saada hyvää treeniä aikaiseksi, kunnes siitepölyt alkoivat haitata harrastustoimintaa. Nyt on taas uudenlaiset dropit kehissä, joten toivotaan, että ei tarvitse kaivautua punttisalin uumeniin näin kauniilla ilmalla, saati alistua vesijuoksemaan uimahalliin :D Raskausaikana ja talvella vesijuoksu oli ihan jees, mutta tällä hetkellä se on vähän last season. 

Viikko 20:

ma- vaunulenkki 60min
ti- lepopäivä
ke- aamu: vaunulenkki 70min ilta:  soututreeni 2x, tehoja, 70min
to- suunnistus 3km rata Kokkovuori/ Pirkkala, 70min, jäätävää ryteikköä ja kerrankin kun kompassi oli hukassa, (enkä ehtinyt sitä etsiä kotoa) sitä olisi todella tarvittu..
pe- aamu: kahvakuulajumppa 55min ilta: pyöräily 75min
la- kävelylenkki reippaasti 2h
su- pyöräily vajalle-soutu 7,5km- pyöräily kotiin- yhdistelmätreeni 1h35min

yht. 10h20min

Viikko 21:

ma- vaunulenkki 70min
ti- lepopäivä
ke- kävelylenkki reippaasti 55min
to- aamu: kahvakuulajumppa 50min ilta: pyöräily vajalle + pyöräily Kauksun ympäri vajalle takas- pyöräily kotiin (liian kova tuuli soutuun) yht. 75min
pe- pyöräily vajalle- soutu 8km- pyöräily kotiin 95min
la- pyöräily salille- punttitreeni + keskivartalojumppa- pyöräily kotiin 70min
su- pyöräily Vesijärven ympäri lyhintä reittiä (noin 65km), 4h sis. asfalttia, maantietä ja paaaljon ylämäkeä

yht. 10h55min

Nyt käsky käy, vauva heräsi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti